Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.06.2007 20:26 - Що не съм ученик сега?!
Автор: earthquake Категория: Новини   
Прочетен: 1413 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 26.06.2007 20:35



Направо посърнах от това заглавие в news.bg: Френската изпълни заканата: 800 шестици

Добре бе, къде бяхте да стачкувате преди 17-18 години, ами сега се сетихте?! Баси и морът беше тогава да взема една скапана диплома над 5.50 от видно столично "престижно" училище, а сега - 800 шестици във Френската!!!

Какви бяха първите стачки у нас? Митинги, блокади, христофорови бдения. Сега вече виждам признаци на въображение у стачкуващите - 800 шестици. Бах мааму!

В тази връзка с нетърпение очаквам следващата вълна - екоактивистите и по-точно екоактивиствките. Знаете, как е на Запад - "Спрете кожите! Не дерете животните!"...и голи пред парламента...ихаааа. Да де, ама няма още. Срамежливки са ни девойките май, а и гражданска съвест няма достатъчно, гражданиии, гражданска съвест!

Ето как изглежда един въздействащ протест според мен:

image


....но шестиците са добро начало. Това означава, че следващите демонстранти, които искат да ги надскочат ще трябва се понапрегнат, да бъдат по-оригинални. Все пак и на медиите им писна от все едни и същи скандиращи пред това или онова учреждение групички.

Но да се върнем на новината и по-точно на този пасаж от нея: 

"Припомняме, през миналата седмица министър Даниел Вълчев заяви, че ще провери дали избраният начин на протест не представлява закононарушение.  Образователният министър излезе в отпуск като се мотивира с това, че по-малката му дъщеря кандидатства след 7 клас и не желае да дава повод за твърдения, че използва служебното си положение, за да й помага."  

Мдааа, както ми докладваха източници, пожелали да останат анонимни Даниел Вълчев е имал съвсем наскоро следният разговор с дъщеря си, кандидат-гимназистката:

Даниел Вълчев (ДВ): Виж к"во пикло, заради твоите изпити няма да мога да наритам ония миндили от френската, така че поне ти не ме дразни, ами си налягай парцалите и само смей да не те приемат! 

Кандидат-гимназистката (КГ): Баща ми, мноо си задръстен баси! Как няма ме приемат веее, аз щерка на министър ли съм или к"во? То поне от твоя пост нещо и аз да намажа!

ДВ: Виж какво, внимавай, какъв тон държиш на баща си, че напоследък съвсем си се разпасала!

КГ: Баща ми, от много сигурно място чух, че след медийния щум от френската, сега и в мойта гимназия щели само шестици да пишат. Започвали от кандидат-гимназистите. Всички сме вътре! Споко човече, пийни една мастика, разходи се сред природата, почеши коня.

ДВ: Верно ли ма?! Бах и пираните! Подай им ръка, жив ша та оглозгат! Мче как тъй ша ви приемат всичките ма оуууу? Има си квоти за прием, има си разпоредби! 

КГ: Ааа, не знам. Ти си министър ти съ оправяй! Секи случай ша стане веселко, кът излезнат резултатите и после трябва да обясняваш на ония дивите родители, че имало квоти и въпреки шестиците, не ставало всички да са вътре. Знайш ли само к"ви кинти са ги одрали ония твойте протежета за частни уроци? Хихихихих!

ДВ: Бах маааму! Бах го в %#№%$$*)& и туй министерство дет" съ натресох! Що ми трябваше? Я го виж Стефчо (Стефан Данаилов) - културата, Бояна-мояна, кеш-беш...ама и хитрец! Само една детска градина му е на главата, в Горна баня, ама там с ония ситните фърфалаци още лесно се оправяш. После като ги опнат амбициите тия родители, оппааа, и на мойта глава! 



.....е? А после се вайкате, че само вие имате проблеми.

  

 




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: earthquake
Категория: Други
Прочетен: 57370
Постинги: 6
Коментари: 38
Гласове: 135
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031